sâmbătă, 5 august 2017

Rectificare

In postarea mea anterioara , nu fara temei, am facut o afirmatie si anume:"... in nota de acum cotidiana, generalii si chestorii nostri in activitate si in rezerva stau pititi inapoia birourilor." Trebuie sa recunosc faptul ca ,in parte, m-am inselat in privinta unor domni generali in rezerva. Din cate cunostinte am eu, doi sunt domnii generali in rezerva care au pus mana pe tastatura si au luat atitudine in spatiul public pentru apararea demnitatii militarilor. Mesajul dlui general(r) Vaduva a fost deja publicat. Imi dac datora de onoare fata de dl general(r) Teodor Palade si aduc in atentia dvs unul din nenumaratele articole publicate pe blogul domniei sale in apararea drepturilor si onoarei militarilor. Pentru dnii generali in activitate , inclusiv pentru seful Statului Major General, dl general Nicolae Ciuca, am o intrebare:Domilor generali, pana cand veti accepta ca Armata sa fie "ciuca bataii de joc"a unor politicieni si asa zisi reprezentanti ai societatii civile? Iata, mai sus, articolul dlui general(r) Teodor Palade.